Monday, March 22, 2010

Taipei Show 2010


I'm now in my home in Tainan (Taiwan) waiting to go to Kaoshiung Airport and come back home tonight. It has been a short stay in Taiwan, but very busy with may meetings in our MSC Bikes booth and meeting again my friends in Asia! Good!
Yesterday was our day off after the show and we went down from Taipei to Taichung for a ride up to the mountains (we "only" reached the 1700m on bike, as last earthquake has cut the trails up to the summit. Next time we'll reach our goal for sure!).
I won't forget riding on this area. Rainforest like vegetation, monkeys and a huge eagle taking off like an airplane just in front of me! Simply wonderful!
-----------------------------------------------------

Ahora estoy en mi casa de Tainan (Taiwan) esperando a ir al Aeropuerto de Kaoshiung y regresar a casa esta noche. Ha sido una estancia corta en Taiwan, pero muy fructífera con muchas reuniones en nuestro stand de MSC Bikes de la feria y volviendo a encontrarme con mis amigos de Asia! Perfecto!

Ayer fue nuestro día libre después de la feria y aprovechamos para bajar a Taichung y rodar hacia las montañas ("solo" pudimos alcanzar los 1700m de altura, ya que el último terremoto de la isla ha dejado el camino que sube a las cimas cortado. La próxima vez seguro que llegamos!).

Me quedo con el recuerdo de rodar por parajes que nunca antes había visitado, con una vegetación selvática, monos y una inmensa águila que despegaba delante nuestro! Precioso!

No comments:

Post a Comment